استاندار سیستان و بلوچستان: شبهه افكنی دشمن تاثیری بر مشاركت مردم در انتخابات ندارد
نوشته شده توسط : lsdf

'علی محمد آزاد' روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اینكه دشمن در آستانه هر راهپیمایی یا همه پرسی عمومی در ایران تلاش می كند چهره نظام و دولت را در مقابل مردم تخریب نماید سابقه تاریخی دارد و اتفاق امروز و دیروز نیست.

وی بیان كرد: دشمنان قبل از شروع هر انتخاباتی در ایران همه امكانات رسانه ای خود را برای تزلزل نظر مردم بسیج كرده و بگونه ای شبهه ایجاد می كنند تا مشاركت به حداقل برسد.

او اظهار داشت: هر زمان كه دشمنان تلاش كردند مردم را دلسرد كرده و مانع حمایت آنان از نظام مقدس جمهوری اسلامی شوند نتیجه معكوس بوده است و مردم حماسه آفریدند.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در روز 22 بهمن ماه امسال دشمنان تحریمها و فشارهای سیاسی و تبلیغی خود را علیه كشورمان دوچندان كردند اما در مقابل چشمان بهت زده آنها مردم ولایتمدار ایران و حتی كسانی كه نظرشان خاكستری است به خیابانها آمدند.

آزاد افزود: رهبر معظم انقلاب مدتها قبل نسبت به فعالیت دشمنان در تلاش برای شركت حداقلی مردم در انتخابات هشدار دادند و بصیرت افزایی ایشان در زمینه فتنه و عوامل غربی بطور قطع باعث خواهد شد مردم ایران فردا پاسخ كوبنده ای به دشمنان بدهند.

وی اظهار داشت: مردم در سیستان و بلوچستان نیز سوابق درخشانی از حضور پرشور در انتخابات دارند و مشاركت آنها در هر انتخابات نسبت به دوره قبل از آن افزایش داشته است و قطعا فردا نیز حضوری پرشور خواهند داشت.

7315/2729





:: برچسب‌ها: اسکاتلند , مکزیک , سبز ,
:: بازدید از این مطلب : 637
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: